پمپ پنتاکس CBT

پمپ آب پنتاکس CB400/00

پمپ پنتاکس CB400/00 که از خانواده پمپ های سانترفیوژی دو پروانه می باشد، این پمپ آب بی صدا ومناسب برای سامانه فشار ساختمان ،خانگی و کارخانه های صنعتی و باغبانی می باشد، دو پروانه مقابل هم تامین فشار بالا و دبی مناسب را تضمین می کند.

پمپ آب پنتاکس CB400/00 بسیار کم حجم و کارآمد می باشد ، این پمپ با یک پروانه از جنس برنز و نوریل و شفت استیل  در مقابل رسوبات مقام می باشد ، تکنولوژی بالایی که در ساخت پمپ آب پنتاکس به کار رفته باعث گردیده که این پمپ بسیار نرم و بدون صدا فعالیت کند. الکتروموتور پمپ Pentax با دور موتور 2900 RPM کار می کند که باعث گردیده از این پمپ آب به صورت متناوب استفاده گردد. طراحی نوع سرپمپ ، در پمپ پنتاکس موجب گردیده که هواگیری این پمپ آب بسیار آسان و راحت با حداقل نیاز به آن صورت گیرد. نکته مهم در نصب پمپ آب پنتاکساین است که حتماً باید سایز شیر آلات مکش و دهش نصب شده روی پمپ با سایز ورودی و خروجی آن یکسان باشد.

اگر در صدد جایگزینی مناسب جهت پمپ پنتاکس CB400/00 هستید می توانید از برندهای لوارا ، سائر بهره ببرید.

گروه مستر به عنوان نماینده فروش پمپ آب پنتاکس اعلام می نماید که این نوع از پمپ آب پنتاکس ، از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشد ، لذا خرید پمپ آب مذکور را برای مصرف کننده توصیه می نماید.

کمینه  و بیشینه  قیمت پمپ آب پنتاکس CB400/00 از  13,390,000  الی  14,830,000  ریال می باشد.

جدول راندمان و ارتفاع پمپ پنتاکس CB400

این محصول ساخت کشور ایتالیا می باشد.