سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پمپ آب پنتاکس U7S-120/3

ارسال  شده توسط  پمپ آب در 94/9/27 1:53 عصر

پمپ پنتاکس سری U

پمپ آب پنتاکس U7S-120/3

پمپ پنتاکس U7S-120/3 از جنس فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل بوده و دارای سه پروانه می باشد که در جهت جابه جایی مایعات بدون بار و پاکیزه، سامانه افزایش فشار، آبیاری، آب گلیکوک و آشامیدنی، تصفیه آب، تهویه هوا، گرمایش و سامانه شستشو کاربرد موثری دارد .

پمپ آب طبقاتی Pentax سری U به دلیل داشتن تعداد پروانه های بالا قادر به تولید فشار (H) و بازدهی (Q) قابل توجهی می باشد . این نوع ازپمپ پنتاکس به دو صورت پروانه استیل و پروانه نوریل موجود می باشد و به دلیل استنلس استیل بودن سایر قطعات پمپ آب آن شامل دیفیوزر، شفت، پوسته می تواند مقاومت بالایی را نسبت به رسوبات و خورندگی از خود نشان دهد . در ضمن از این پمپ آب افقی در جهت دیگ های بخار وبوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی و آبیاری و آب شیرین کن ها استفاده می گردد . کم حجم بودن پمپ پنتاکس طبقاتی و همینطور نرم و بی صدا کارکردن الکتروموتور این پمپ، آن را در بین پمپ های تحت فشار بالا برده است . الکتروموتور پمپ Pentax افقی طبقاتی 2900 RPM به صورت متناوب کار می کند نه به صورت دائم کار، ضمناً کلاس حفاظتی آن IP55 و کلاس عایق بندی آن F می باشد .

اگر در صدد جایگزینی مناسب جهت پمپ پنتاکس سری U هستید می توانید از برندهای لوارا، سائر، ابارا، داب، کالپدا، پدرولا و پمپیران سری WKL وگراندافوس بهره ببرید . گروه مستر به عنوان نماینده فروش پمپ آب گراندفوس اعلام می نماید که پمپ آب پنتاکس، از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشد، که یکی از مهمترین مزیت های این پمپ آب می باشد، لذا خرید پمپ آب مذکور را برای مصرف کننده توصیه می نماید .

کمینه و بیشینه قیمت پمپ پنتاکس U7S-120/3 از 8,220,000 الی 9,984,000 ریال می باشد.

این محصول ساخت کشور ایتالیا می باشد .

جدول راندمان و ارتفاع پمپ پنتاکس U7S-120/3


پمپ آب پنتاکس U7V-400/8

ارسال  شده توسط  پمپ آب در 94/9/27 1:51 عصر

پنتاکس سری U عمودی

پمپ آب پنتاکس U7V-400/8

پمپ پنتاکس مدل U7V-400/8 از جنس فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل بوده و دارای هشت پروانه و از نوع عمودی طبقاتی می باشد. این پمپدر جهت جابه جایی مایعات بدون بار و پاکیزه، سامانه افزایش فشار، آبیاری، آب گلیکوک و آشامیدنی، تصفیه آب، صنایع غذایی، تهویه هوا و گرمایش، سامانه شستشو کاربرد موثری دارد.

از ویژگی های بارز  پمپ پنتاکس عمودی طبقاتی مصرف پایین برق و حداقل نیاز به فضا می باشد. بدین لحاظ در فضاهای تاسیساتی و موتورخانه ها کاربرد موثری را از خود نشان می دهد. پمپ Pentax عمودی از دو جزء الکتروموتور و پمپ تشکیل شده که قسمت مربوط به پمپ تماماً استیل بوده که شامل پروانه ها، شفت، دیفیوزر و پوسته می گردد، استیل بودن پمپ آب پنتاکس باعث ایجاد مقاومت بالایی در برابر رسوبات و خورندگی می شود لذا عمر مفید قطعات استیل در این پمپ آب، استفاده و خرید پمپ مذکور را برای مصرف کنند مقرون به صرفه می کند، این پمپ ها مایع را از یک سطح به سطح دیگر با افزایش فشار و بازدهی به مقدار مورد نیاز انتقال می دهند تا بر اثرات ترکیبی اصطکاک، جاذبه و بهره برداری غلبه کنند. با وجود تعدد وسیع پمپ های در دسترس 80% پمپ های مورد استفاده در صنعت، پمپ های یک مرحله ای مکش انتهایی هستند، در ضمن به دلیل تعدد پروانه ها موجود در این پمپ آب ایجاد فشارهای بسیار بالا مقدور می گردد. الکتروموتور پمپ Pentax با دور 2900 RPM فعال شده و کلاس حفاظتیIP55 را دارا می باشد ضمنا کلاس عایق بندی آن F می باشد، که استفاده از آن را در شرایط سخت مقدور می سازد، برق اینپمپ پنتاکس به صورت تکفاز وسه فاز می باشد و دور موتور آنها باعث شده تا در زمره پمپ های متناوب قرار گیرند. بدین معنی که استفاده از آنها به صورت دائم کارهمانند الکتروپمپ های 1450 RPM توصیه نمی شود. تکنولوژی بالایی که در ساخت پمپ پنتاکس عمودی به کار رفته کار کرد آن را بسیار نرم و بی صدا کرده واین پمپ آب را در زمره پمپ های محبوب و  پر مصرف قرار می دهد. اگر در صدد جایگزینی مناسب این پمپ آب هستید از برندهای گراندفوس، لوارا، سائر، ابارا، داب، کالپدا، پدرولا می توانید بهره ببرید. گروه مستر به عنوان نماینده رسمی فروش پمپ آب پنتاکس اعلام می نماید پمپ آب پنتاکس، از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشد، لذا خرید پمپ آب مذکور را برای مصرف کننده توصیه می نماید.

کمینه و بیشینه قیمت پمپ آب پنتاکس (سه فاز با پروانه نوریل) U7V-400/8 از 12,370,000 الی 14,370,000 ریال می باشد.

کمینه و بیشینه قیمت پمپ آب پنتاکس (سه فاز با پروانه استیل) U7V-400/8 از 19,210,000 الی 21,210,000 ریال می باشد.

این محصول ساخت کشور ایتالیا می باشد.

جدول راندمان و ارتفاع پمپ پنتاکس U7V-400/8


پمپ آب پنتاکس PM80

ارسال  شده توسط  پمپ آب در 94/9/27 1:49 عصر

پمپ پنتاکس سری CM

پمپ آب پنتاکس PM80

پمپ پنتاکس PM80 از خانواده پمپ های سانترفیوژی تک پروانه می باشد، این پمپ کاملا بی صدا و مناسب برای سامانه های خانگی، کاربردهای صنعتی آسان، باغبانی و انتقال مایعات و تخلیه منابع می باشد ؛ این پمپ آب تک پروانه با یک منحنی بسیار مسطح در جهت ضمانت فشار ثابت و دائمی و براساس یک نسبت قابل توجه میان کارایی و بازده مورد نیاز طبقه بندی شده اند.

پمپ آب پنتاکس PM80 بسیار کم حجم و کارآمد می باشد، این پمپ آب با یک پروانه خورشیدی از جنس برنز و شفت استیل در مقابل رسوبات مقام می باشد، تکنولوژی بالایی که در ساخت پمپ آب Pentax به کار رفته باعث گردیده که این پمپ بسیار نرم و بدون صدا فعالیت کند. الکتروموتور پمپ آب پنتاکس تک پروانه با دور موتور 2900 RPM کار می کند که باعث گردیده از این پمپ آب به صورت متناوب استفاده گردد. طراحی نوع سرپمپ، در پمپ پنتاکس موجب آن شده که هواگیری در آن بسیار آسان و راحت و در ضمن نیاز به این امر به حداقل ممکن برسد. نکته مهم در نصب پمپ پنتاکس این است که حتماً باید سایز شیر آلات مکش و دهش نصب شده روی این پمپ آب با سایز ورودی و خروجی آن یکسان باشد.

اگر در صدد جایگزینی مناسب جهت پمپ پنتاکس PM80 هستید می توانید از برندهای لوارا، سائر بهره ببرید.

گروه مستر با عنوان نماینده فروش پمپ آب پنتاکس اعلام می نماید که این نوع از پمپ آب پنتاکس، از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشد، لذا خرید پمپ آب مذکور را برای مصرف کننده توصیه می نماید.

کمینه و بیشینه قیمت پمپ آب پنتاکس PM80 از 2,420,000 الی 2,770,000 ریال می باشد.

این محصول ساخت کشور ایتالیا می باشد.

جدول راندمان و ارتفاع پمپ پنتاکس PM80


پمپ آب سائر CM 1

ارسال  شده توسط  پمپ آب در 94/9/27 1:46 عصر

پمپ بشقابی سائر سری CM

پمپ آب سائر CM 1

پمپ آب سائر CM 1  بسیار کم حجم و کار آمد می باشد. این پمپ با یک پروانه از جنس  باکالیت و برنز و شفت استیل در مقابل رسوبات مقاوم می باشد. تکنولوژی بالایی که در ساخت پمپ آب سائر به کار گرفته شده باعث گردیده که این پمپ آب بسیار نرم و بدون صدا فعالیت کند. الکتروموتور این پمپ Saer با دور موتور 2900 RPM کار می کند که باعث گردیده از این پمپ آب به صورت متناوب استفاده گردد. طراحی نوع سر پمپدر پمپ سائر موجب می شود که هواگیری در آن بسیار آسان و راحت و در ضمن نیاز به این امر را به حداقل ممکن برساند. نکته مهم در نصب اینپمپ آب سائر این است که حتما باید سایز شیرآلات مکش و دهش نصب شده روی پمپ با سایز ورودی و خروجی این پمپ آب یکسان باشد. البته می تواند این سایز بیشتر باشد ولی به هیچ عنوان نباید از سایز ورودی و خروجی پمپ کمتر باشد. از دیگر نکات مهم آن است که در پمپ های آب سه فاز و به نصب سربندی موتور به صورت ستاره یا مثلث توجه زیاد گردد.

اگر درصدد جایگزینی مناسب جهت پمپ سائر مدل CM 1  هستید می توانید از برندهای لوارا، پنتاکس، بهره ببرید.

گروه مستر به عنوان نماینده فروش پمپ آب سائر اعلام می نماید که این نوع از پمپ سائر، از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشد. لذا خریدپمپ آب مذکور را برای مصرف کننده توصیه می نماید.

کمینه  و بیشینه  قیمت پمپ آب سائر CM 1  از   5,850,000  الی  7,530,000  ریال می باشد.

این محصول ساخت کشور ایتالیا می باشد.

جدول راندمان و ارتفاع پمپ سائر CM1


پمپ آب سائر IR32-200NC

ارسال  شده توسط  پمپ آب در 94/9/27 1:44 عصر

پمپ سائر تک پروانه سری IR

پمپ آب سائر IR32-200NC

پمپ آب سائر IR32-200NC  بسیار کم حجم و کار آمد می باشد. این پمپ با یک پروانه از جنس چدن و شفت استیل در مقابل رسوبات مقاوم می باشد. تکنولوژی بالایی که در ساخت پمپ آب سائر به کار گرفته شده باعث گردیده که این پمپ آب بسیار نرم و بدون صدا فعالیت کند. الکتروموتور این پمپ Saer با دور موتور 2900 RPM کار می کند که باعث گردیده از این پمپ آب به صورت متناوب استفاده گردد. طراحی نوع سر پمپ در پمپسائر موجب می شود که هواگیری در آن بسیار آسان و راحت و در ضمن نیاز به این امر را به حداقل ممکن برساند. نکته مهم در نصب این پمپ آبسائر این است که حتما باید سایز شیرآلات مکش و دهش نصب شده روی پمپ با سایز ورودی و خروجی این پمپ آب یکسان باشد. البته می تواند این سایز بیشتر باشد ولی به هیچ عنوان نباید از سایز ورودی و خروجی پمپ کمتر باشد. از دیگر نکات مهم آن است که در پمپ های آب سه فاز و به نصب سربندی موتور به صورت ستاره یا مثلث توجه زیاد گردد.

اگر درصدد جایگزینی مناسب جهت پمپ سائر مدل IR32-200NC  هستید می توانید از برندهای لوارا، پنتاکس، بهره ببرید.

گروه مستر به عنوان نماینده فروش پمپ آب سائر اعلام می نماید که این نوع از پمپ سائر، از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشد. لذا خریدپمپ آب مذکور را برای مصرف کننده توصیه می نماید.

کمینه  و بیشینه  قیمت پمپ آب سائر IR32-200NC  از   17,700,000  الی  20,570,000  ریال می باشد.

این محصول ساخت کشور ایتالیا می باشد.


<      1   2   3      >